vineri, 16 iulie 2010

Ploile sunt trecatoare amintirile raman...



O zi petrecuta in casa m-a facut sa cred ca asta e o vara foarte ciudata.
Desi am cu cine ma distra imi lipsesc verile in care stateam seara pana tarziu afara si era cald bucurandu-ma de o ploaie care abia imi uda parul secat de la atata soare.
Acum ploaia abundenta parca ne face sa fim mult mai tristi posomorati si parca ne trezeste o multime de ganduri..uitate de mult timp...
Stand intr-un colt unde nu ma ploua langa casa,mi-am dat seama ca ploaia a devenit parte din viata mea.Asa cum ma trezeam in fiecare dimineata la 7 sa plec la scoala asa e si ploaia.
Dar acum parca e altfel.Picaturile de ploaie iti trezesc amintiri neplacute care dor si care de cele mai multe ori te face sa zici ;,,bai bagami-as picioarele! nu mai ies din casa din cauza ploii!"
Insa continui sa o faci iar si iar si iar...La inceput era fascinant pentru ca aveai cum sa te racoresti dar acum devine strensant.Mai era fascinant faptul ca fulgera si tuna dar apoi am inceput sa ne plictisim zicand ironic ,,ia uite ba ne face poze! ZAMBITI :D "


Ploile sunt trecatoare amintirile raman...


Un comentariu:

  1. mda... pe mine ma prinde mereu cu ochii inchisi si si pe mine a inceput sa ma streseze ploaia!

    RăspundețiȘtergere