miercuri, 21 iulie 2010

Carti inselatoare si biserica.

Pentru ca imi place sa citesc acum ceva timp m-am hotarat sa dau comanda de niste carti pe net.Dupa ce mi-am gasit o carte foarte interesanta am vazut ca trebuia sa ajung la o anumita suma ca sa pot comanda.Cautand in continuare pe site am gasim o carte care se numea ,,Intre rock si iubirea fara sfarsit.Confesiuni". Descrierea cartii era una interesantaasa ca am zis ,,o sa o iau".Comanda a venit si am inceput sa citesc cartea. Dupa ce am citit prima pagina mi-am zis,,ok asta e carte care e cu totul impotriva rockului". Ca sa va conving am scris niste randuri:,,Detestam multimile iubitoare de Dumnezeu,case se adunau ca la glasul trambitei,la ritualul Sfintei Liturghii.Ma enerva rigurozitatea credinciosilor,ma intrigau osanalele,cantarile de lauda imi zgariau timpanele,nu-mi placeau cei care mergeau tot timpul,duminica,la Biserica;ii consideram habotnici,rigizi,snobi,indoctrinati.Aveam o singura pasiune si aceea extrem de paguboasa;muzica rock".Apoi tipul incepe si povesteste cum sufletul lui s-a apropiat de ,,Lumina" ca nu stiu ce si pana la urma a ajuns preot.Acum parerea mea.Daca esti rocker nu inseamna ca nu trebuie sa mergi la biserica.Unii au o anumita religie altii merg pe principiul ,,I'm my own God-I do as I please".Eu una am fost de cateva ori iar unele chestii din biserica nu sunt tocmai OK! De exemplu: de ce trebuie sa stau in genunchi pana imi sar capacele doar pentru o rugaciune? Unii ar zice ca atunci cand te inchini lui Dumnezeu trebuie sa stai in genunchi.Dar daca eu am probleme cu picioarele? daca am reumatism? daca sunt o baba si nu ma mai pot ridica? deci e total
WRONG!
De ce cand ma impartasesc preotul nu imi poate da vinul cu o lingurita de unica folosinta si imi da cu o lingura pe care a pus gura si un ,,tataie" lasandu-si balele si avand nu stiu ce boala deci iar
WRONG!
De ce zice preotul ca Iisus la Cina cea de Taina a spus,,luati,mancati acesta este trupul meu"?
Ce naiba Iisus le-a dat apostolilor sai sa ii manance ficatii,inima etc.? nu deci
WRONG!
Poate mai sunt si altele dar nu imi aduc aminte..in concluzie...


WRONG!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu