joi, 15 iulie 2010

Party


Desi sunt foartee obosita m-am hotarat sa mai scriu ceva aici.Ei bine ieri am fost la ziua lui Astrid care bineinteles s-a prelungit pana azi :)). De ce am spus ca sunt obosita? Pentru ca:
-inceputul zilei a fost unu foarte calduros care a fost presarat cu apa asa ca toti ne-am udat desi nu cred ca era nevoie pentru ca oricum venea ploaia:))
-in timpul ploii faceam headbang cu prietenii si desi spatele meu pe care ploua si incepea sa fie rece nu era de acord
-bautura faina si aici incape un sport si anume ,,halBERE"
-pe seara am stat pe balcon si am palavragit pana fiecare s-a dus in camera lui
-daar eu si Alexandra neavand somn ne-am uitat la filme si dimineata pe la 6 ma ,,certam cu ea in soapta" (pentru ca mai dormeau niste persoane) ca nu voia sa se culce
-dimineata am vazut consecintele de a 2 a si ziua a inceput la fel \m/

Ar fi multe de povestit dar cada plina de apa striga dupa mine iar patul imi face cu ochiul asa ca ..PA \m/


2 comentarii:

  1. ehe se vedeau consecintele ah :)):)) avea Turii o fata geniala :)):)):)) se vedea ce putin a baut si ce mult s-a odihnit in noaptea aia :-" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sticlism, dar mere si halbere

    RăspundețiȘtergere