vineri, 9 iulie 2010

Inceputul


,,Cariera " mea ca blogger va incepe cu o povestire. Ei bine ieri stand in parcul din Cornu,am observat ca plictiseala domina foartee tare desi eram destul de multe persoane.Dupa ce am vazut toti ca nu mai avem ce face s-a dus fiecare la el acasa.Odata ce am ajuns si eu acasa am vazut blogul unui coleg si mi-am zis ,,mai sa fie azi e ziua in care imi voi face un blog" si am hotarat ca voi scrie lucruri amuzante sau triste din viata mea de zi cu zi.Bineinteles cine doreste imi poate da idei pentru a fi puse aici:D

Un comentariu:

  1. Da blogul pentru inceput este dragut si o sa-ti impartasesc cateva lucruri invatate intr-un an de experienta :
    Niciodata nu lua ceva de pe alt blog (paragraf, citat etc.) fara a pune sursa
    Niciodata nu vei termina de creat blogul (sa zici gata acum este gata) nu mereu vei gasi ceva de schimbat.
    In blog vei scrie nu doar amintiri, ganduri trairi .... scriind pe blog te vei descarca, te vei cunoaste mai bine!

    RăspundețiȘtergere