sâmbătă, 10 iulie 2010

Dulce prietenie



Eee si uite ca m-am gandit sa scriu iar ceva pe acest blog.Tema din seara aceasta este ,,PRIETENIA".
Ei bine pentru unii reprezinta un cuvant greu iar pentru altii cel mai de pret lucru.Acum 2 seri iesind cu prietenii mei in parc,am avut niste discutii care mi-au demonstrat ca unele prietenii nu se duc chiar asa usor pe apa sambetei din cauza unor motive banale.
Aici trebuie mentionata o persoana si anume ASTRID.O cunosc din clasa a V a si desi inceputul nu parea a fi promitator acum suntem prietene foarte bune.Daca as incepe cu ,,imi aduc aminte cand" nu as mai termina vreodata si totusi o voi face.
Imi aduc aminte cand am aflat amandoua ca Tuborg Green Fest anul acesta va avea niste trupe geniale! Asa ca amandoua fiind pasionate de muzica rock am zis ,,ba ce dracu facem rost de bani si ne luam bilet ca abonament nu ne permitem:)) " Ne-am hotarat sa mergem in ziua a II a unde a fost RUPERE! Dupa ce ne-am dus la Germanos sa luam bilete am iesit din magazin si am zis ,,Mergem la Sonisphere coaieeeee!\m/" si stateam ca disperatele in fata magazinului uitandu-ne la bilete si salivand ca doi copii care nu au bani de prajituri si stau cu nasurile lipite de vitrinele cofetariilor:)).
Important e ca a venit Sonisphere-ul,am mers,ne-am distrat si indiferent ca eram decat noi doua a fost absolut fantastic!
Desigur noi ne distram oriunde am fi si cu cine am fi.


Pentru Astrid :METAL FRATE \m/ si respectele mele>:D<

3 comentarii:

  1. nu am ce sa zic...ma simt onorata pt aceasta postare dedicata mie...:">..multumesc foarte mult...>:D:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. deci ma pis pe al si il pis in freza :))...nu asta era comentariu...comentariul era de fapt asa:"nu am ce sa zic...ma simt onorata pt aceasta postare dedicata mie...:">..multumesc foarte mult...>:D<..pt mine prietenia cu tine nu e un cuvant,e o realitate..si nu una greau,una frumoasa si deosebita..iti multumesc ca imi esti prietena...si desi suna putin lesbi =)) esti printre cele mai bune lucruri din viata mea...iti multumesc ca ma pot baza pe tine oricand..stiu ca daca am o problema te pot suna..si stiu ca la celalalt capat e o persoana care desi ma faca de 1000 de ori dobitoaca pt ca pun suflet la orice cacat nu mi-o zice cu ura sau din rautate..mi-o zice pt ca tine la mine si pt ca imi vrea binele..iti multumesc pt tate clipele frumoase..te respect pt tot ceea ce faci si esti..si iti multumesc ca imi esti o prietena adevarata!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. scuze ca e scris cu greseli dar nu mai aveam rabdare sa il scriu calumea iaar X_X

    RăspundețiȘtergere