vineri, 16 iulie 2010

Metal! nu cartofi pai cu muzica usoara

Nu o sa incep sa fac comparatii intre rock si manele ca pe alte bloguri/site-uri si asa mai departe asa ca voi scrie numai despre muzica mea!
Sunt genul care asculta cam toate felurile de rock cel mai mult dominand heavy metalul,viking/fol metalul,black/death metalul.
Sunt o groaza de persoane care nu inteleg genul acesta de muzica zicand ca se rezuma decat la grohaieli dat si cap si altele dar nimeni nu a fost capabil sa inteleaga adevarata semnificatie a rockului.
Pentru mine rockul face parte din viata.Ma ajuta absolut in orice moment in care simt :ura,bucurie,tristete,nostalgie etc.Ma face sa ma simt bine cand am impresia ca toti au ceva cu mine.
Mai exista vorbe si cum ca toti rockerii sunt satanisti.Ei bine nu ! Doar daca unii sunt de alta religie sau merg pe deviza ,,I am my own god - I do as I please" nu inseamna ca sunt satanisti.Eu una merg de ceel mai mult ori pe acea deviza.
Muzica rock in special metal merita ascultata.Te simti mult mai bine sa dai din cap pe Iron Maiden,sa bei o bere pe Children of Bodom etc. decat sa stai ca bou la TV uitandu-te la Dan Diaconescu.
Despre aceasta muzica sunt multe de zis dar incepe sa mi se faca somn dar ca sa compensez va promit ca voi reveni la acest subiect daca nu va deranjeaza.

BYE!\m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu