vineri, 9 iulie 2010

PITIPONCUS SUPREMUS 1

E si uite ca plictiseala isi face iar aparitia 8-| asa ca uitandu-ma prin lista mea de mess am vazut ceva care m-a facut sa rad :))
Am vazut ca anumite persoane din lista mea nu au absolut nici o treaba cu limba romana:| vorba aia ,,romana e grea ,engleza e naspa". De exemplu...o ,,distinsa" domnisoara care are un status scris parca in alta limba ,care suna cam asa ,,vyatsa..legata q atsa" si continuarea care oricum nu o inteleg. Aceasta domnisoara face parte din specia ,,pitiponcus supremus".Adeptele acestei specii sunt de obicei fetele care daca prin inteligenta nu pot impresiona o fac printr-un look de papusa Barbie si anume: haine de un roz de iti intra in ochi si abia poti scapa de el,parul vopsit blond..FOARTE BLOND sau de alta culoare dar blondul domina si bineinteles tot felul de ,,surplusuri" care nu sunt date de mama natura: sani imensi(silicoane),par foarte lung(extensii din par de capra),unghii luungi(cumparate la bucata din 38 si apoi lipite cu PICATURA) plus accesorii ce sfideaza legea gravitatiei.Mai sunt si nelipsitele poze facute in oglinda,in baie; detinatoare ale titlului Miss Teracota si lista poate continua.


Dupa toate acestea,un lucru care le caracterizeaza foarte bine : SUNT MAI PROASTE DECAT PREVEDE LEGEA!

Sa nu uitam ca sunt si baieti ce fac parte din specia ,,pitiponcus supremus" dar voi reveni la acest subiect cu alta ocazie:D

3 comentarii:

  1. ai dreptate :)) am si eu un blog despre chestii d-astea: http://blogulluimalphas.blogspot.com

    sa dai o tura pe acolo si ne mai punem ideile in comun ;) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. E-X-A-C-T!
    Desi am "foarte ras" la postarea asta, din pacate asta e tristul adevar.Romania se degradeaza pe zi ce trece aparand noi si noi specimene de iguane din astea.
    Felicitari pentru post, mi'ai imbunatatit ziua :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. deci sa nu uitam de cocalarii cu puncte blonde in cap, de cocalarii cu tricouri roz pe care de obicei scrie I love bos sau De pudra mater daca am scris bine oricum nu ma intereseaza, sa nu uitam de limbajul pitipoancelor civilizate "Auzi fa?" si de multe altele precum numele gen mondialu, bazatu etc. TRAIM IN ROMANIA O TARA INVADATA DE STRUŢI

    RăspundețiȘtergere