duminică, 22 august 2010

Razboi etern: rock vs.manele!






Stiind ca acest subiect e foarte controversat m-am hotarat sa caut pe ,,Gugăl" despre acest razboi.Zis si facut.Cum am dat enter mi-au aparut o groaza de lucruri.Ei bine intru pe primul site si ghici ce ! cum am inceput sa citesc deja mi-au dat lacrimile...dar de ras=)) .O sa va arat mai multe comentarii date de niste persoane foarte ,,culte"(pe dracu) .


1.,,Manelele este cel mai inteligent stil de muzik. Dak Einstein era acuma aci nu putea sa inteleaga. sa moara ma-sa, noi aia cu creier mai poa sa faca ceva muzik in tara asta...Daca rokeri nare minte sa asculte rok"

De cand mama dracu sunt un stil inteligent de muzica? Ei bine nu au fost,nu sunt si nu vor fi niciodata! Poate ei se cred inteligenti pt. ca vad babuinii cum fac cand vor banane si au zis ,,ba este animale!hai sa facem ca ele ca sa fim ai mai tari" .Ceea ce e si mai naspa e ca habar nu au sa scrie/sa vorbeasca/sa isi exprime gandurile.Vorba aia ,,romana i grea engleza i naspa"

Din pacate mai e o domnisoara care isi sustine compatriotul.

,,georgiana Says:
July 9th, 2007 at 9:05 pm

manele sunt chiar foarte misto dar sunt pre prosti aia care nu asculta"


Aceste commuri arata ,,desteptaciunea unui manelist"


2.,,emmo boy Says:
July 26th, 2007 at 2:37 pm

futu-i manelele ale draq! sunt daunatore shi tuturor manelishtilor kre kred k rockerii sunt satanishty nu e adevarat!!!eu is mega rocker shi nu is satanist.bn k am vrut o data sa-mi tai venele shi sa-mi beau sangele dar asta a fost de mult knd eram obsedat de diavol aku is rocker normal his hip-hoper!dak vretzi sa ramanem prieteni intratzi pe id-ul miroku_fermecatorul"


Buuun! Sa imi bag piciorul de am inteles ce e cu acest specimen.
Ori e rocker ori manelist ori hip hoper ori emo ori dracu stie ce e!

Cert e ca unii habar nu au cum sa isi formeze personalitatea asa ca o imprumuta pe rand.

Ia cu paine sa nu ti se aplece!

Pozele de la inceput arata ca rockerii arata bine asa cum sunt ei si ca stiu sa si comporte indiferent unde sunt si nu se imbraca ca niste verze de Bruxelles iar cocalarii pot fi mai prosti decat prevede legea!

4 comentarii:

  1. Imi place cum tara asta se afunda in cacat din ce in ce mai mult :))

    RăspundețiȘtergere
  2. tipu' ala "emo" =))in primul rand ca scrie ca Bianca din fosta noastra clasa care stii bine e ca e cocalara =)) si in al doilea rand...id "miroku_FERMECATORUL"..fermecatorul /:) WTF!:| seamana cu cineva care se crede ceva ce nu e :))(si stii cine..daca nu iti zic pe mess)...oricum vorba lu' Andu e amuzant cand vezi atata prostie in jur :))si gata ca iti fac o postare noua aici =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Romania ... ce a fost si ce a ajuns acum ce or vedea retarzii astia inteligent la un tigan nu stiu, nea emonel ala..... o arde pe guta 24 din 7,
    Rockul este prea complex pentru a fi inteles de toata lumea!

    RăspundețiȘtergere